Egy ház előtt volt egy fa mellette parkolt a kocsi.A láncfűrészes gyilkos arról volt hírhedt hogy kivágott egy közeli fát mielőtt megölte az áldozatait aznap is így történt.
Beugrottam egy családhoz, ahol egy férj és egy feleség élt, amíg a férj kinyitotta nekem az ajtót a nő eltűnt.Az ablakon kipillantva láttuk, hogy a feleség az autóhoz van láncolva és a láncfűrészes gyilkos mellette vágja a fát, ebből kiderült hogy ő lesz a következő.Ekkor hirtelen én voltam az asszony helyén, de a lánc eltűnt, a gyilkos felém fordult és levágta a jobb lábam, elkezdtem ugrálni el a gyilkostól, ami sikerült is nem talált meg.Amikor visszamentem a házba a férfi elállította a vérzést és hazavitt.Sosem felejtem el azt a kínt.
thumbnail.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dream-pliers.blog.hu/api/trackback/id/tr266525915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása