xXAniXx 2014.07.24. 13:04

Igen.

Egy  ágy alatt ébredtem megkötözve.Az ágy alól pontosan láttam hogy egy nő lassan lépdel az ágy felé.Kiáltani akartam de nem tudtam.A nő leült az ágyra és magától kérdezgette hogy: “Bezártam a garázsajtót? Igen, bezártam. Bezártam a bejárati ajtót? Igen, bezártam. Az ablakok zárva? Igen. A gázt kikapcsoltam? Igen, ki.”
Aztán hirtelen felállt és felkapcsolta a villanyt, letérdelt és benézett az ágy alá.Én visszanéztem rá, ekkor megszólalt: “A kötelek még mindig szorosak? Igen, azok.”
3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dream-pliers.blog.hu/api/trackback/id/tr906540617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása